Bütün Sarı Taksiler

[postlink]http://eskisarkilarim.blogspot.com/2014/04/butun-sar-taksiler.html[/postlink]
[starttext]
Fatih Kısaparmak

Bütün Sari Taksiler

Geciktim ben sana 
Aşkına geciktim 
Utandım sıkıldım söyleyemedim 
Rüyalarım yetmedi yetmedi hayallerim 
Şu sokak lambaları benim şahidim 

Bütün sarı taksiler 
Seni alır götürür 
Ve ben bakarım ardından 
Hoşçakal 

Bütün sarı taksiler 
Seni alır götürür 
Ve ben bakarım ardından 
Hoşçakal 

Şiir: 

Henüz ilk yağmur yağmamışken dünyaya 
İlk kar düşmemişken 
Denizin ilk dalgası vurmamışken sahile 
İlk kuş yuvası henüz yapılmamışken 
Ve Nazım şiirlememişken daha yüreğimizi 
Ben sana aşıktım ey rüzgar saçlım 
Sen benim gördüğüm en güzel şeysin
Bir hayat yeter mi sana doymaya? 
Çekik gözlü bir türküsün dalımda 
Ha patladı ha patlayacak 
Sen benim hissettiğim en güzel şeysin 
Yaşamam senin elinden olacak 
Sen benim dokunduğum en güzel şeysin 
Ellerim kırılsın yalanım varsa 
Her baharda gelin gibi süslenirken ağaçlar 
Senden daha güzel bir şey kokladımsa eğer
Cehenneme kadar yolum var 
Sen azgın denizlerin poyrazlarında 
En ölümcül kabusları haykırırken yağmur kuşları 
Dalgaları boğraken tedirgin lodoslar 
Kaçıp kaçıp sığındığım koyumsun 
Sen zannetme benim beş duyumsun 
Ruhumu verir gibi soyunduğumsun 

Bütün sarı taksiler 
Seni alır götürür 
Ve ben bakarım ardından 
Hoşçakal 

Bütün sarı taksiler 
Seni alır götürür 
Ve ben bakarım ardından 
[endtext]

http://www.youtube.com/watch?v=Gj0HrjHZ4agendofvid

0 yorum:

Yorum Gönder